Undervisningsmiljøvurdering på Mariagerfjord Kulturskole

Mariagerfjord Kulturskole har gennemført og undervisningsmiljøvurderende (UMV) i starten af ​​året 2018. Spørgsmålene er besvaret anonymt af elever i Kulturskolen - evt. med hjælp fra deres forældre.

Det elektroniske spørgsmål blev i januar 2018 via mail til samtlige elever. Der blev udsendt 750 e-mails, hvoraf 98 besvarede alle spørgsmål og derudover svarede 26 elever på nogle af spørgsmålene. Dette er et meget tilfredsstillende svar på denne type undersøgelse.

Overordnet viser resultaterne, at eleverne er tilfredse med undervisningsmiljøet i Kulturskolen. Der er plads til enkelte forbedringer og tiltag, der skal hjælpe med at opretholde det positive resultat, så der i fremtiden også sikres et godt undervisningsmiljø.

UVM 2018: Læs uddrag af undersøgelsen.