UNDERVISNING

Guitar, elektrisk

El-guitaren er et alsidigt instrument, som man med en smule indsats kan få rigtig meget musik ud af. Som akkompagnement til (egen) sang, som soloinstrument eller som en del af et ensemble inden for al rytmisk musik som rock, pop, jazz etc.

Her vil du lære akkorder, rytmer, melodispil og improvisation (solo) inden for den type musik du tænder mest på. Man kan starte på den guitar man har og læreren står gerne til rådighed med vejledning ved køb af guitar. For at opnå det bedste resultat, skal du være indstillet på også at øve dig hjemme.

Der er mulighed for at supplere din undervisning med sammenspil i et af Kulturskolens sammenspilshold. Sammenspil er gratis, hvis du allerede går til instrumental- eller sangundervisning i Kulturskolen.

Startalder: fra 2. klasse og op

Undervisningen tilbydes som soloundervisning eller holdundervisning.

Vælg ønsket hold / undervisningssted og tryk tilmeld:
Tilmeld