Mariagerfjord Juniordrengekor

Syng med i vores Juniordrengekor!
Elsker du at synge, og har du lyst til at synge sammen med andre drenge? Alle drenge i alderen 8 - ca. 13 år (stemmeovergang) kan synge med i vores Juniordrengekor - her er ingen optagelsesprøve - du skal bare tilmelde dig her på siden. Der er mulighed for løbende tilmelding til Juniordrengekoret.

Mariagerfjord Juniordrengekor synger rytmisk kormusik, sange som du sikkert kender fra radioen.

Vores kortimer er fyldt med sang, fællesskab og seriøst arbejde, og vores kortræning er baseret på mottoet: Det skal være fedt at være her! Mariagerfjord Korskole har 2 drengekor, Mariagerfjord Drengekor (12/13-20 år) og Mariagerfjord Juniordrengekor (8-12/13 år) og de mødes hver mandag. Først synger Juniordrengekoret alene en time, så sammen med Drengekoret en time, og derefter synger Drengekoret en time alene.

Koret har ca. 6-10 koncerter pr år. Udover koncerter kan en sæson for Juniordrengekoret f.eks. indeholde indspilning, musikvideoproduktion eller sociale arrangementer.

Christian Fris-Ronsfeld

Mariagerfjord Kulturskole, Christiansgade 1, 9500 Hobro

Mandag kl. 16:45-18:45

Hvis man i forvejen går til solosang eller et instrument i Mariagerfjord Kulturskole, er deltagelse i Juniorkoret gratis.