Mariagerfjord Juniorkor

Syng med i vores Juniorkor!
Elsker du at synge, og har du lyst til at synge sammen med andre piger? Så tilmeld dig en optagelsesprøve og bliv en del af vores Korskole.

Mariagerfjord Juniorkor er et rytmisk pigekor med 25-30 piger i alderen 12-15 år (6.-9. kl.). Koret synger sange, som du sikkert kender fra radioen. Vores kortimer er fyldt med sang, fællesskab og seriøst arbejde, og vores kortræning er baseret på mottoet: Det skal være fedt at være her! Juniorkoret fungerer som aspirant-kor til Mariagerfjord Pigekor.
Koret har ca. 6-10 koncerter pr år. Udover koncerter kan en sæson for Juniorkoret f.eks. indeholde indspilning, musikvideoproduktion eller sociale arrangementer.

Kan jeg tilmelde mig en optagelsesprøve?
Ja, du kan! Du behøver ikke at kunne læse noder eller have gået til kor før. Du skal bare elske at synge!
Du tilmelder dig en optagelsesprøve ved at tilmelde dig koret her på siden, og derefter modtager du mere information om selve prøven.

Kor og teori: Christian Fris-Ronsfeld
Teori: Maj-Lis Hoffer Henriksen
Sang på hold: Andrea Fogh Klausen

Mariagerfjord Kulturskole, Christiansgade 1, 9500 Hobro

Korøvedag: Torsdag kl. 17:00-19:30
Teori/hørelære: Torsdag kl. 16.15 - 16.45 / 16.30 - 17.00

Hvis man i forvejen går til solosang eller et instrument i Mariagerfjord Kulturskole, er deltagelse i Juniorkoret gratis.