Dans

Dans 2

Dans med gang i den - for elever i 7.-10. klasse

Dette hold er for de unge der elsker at danse og har lyst til at udfordre sig selv. Her bliver man en del af et hold, hvor der er fokus på det sjove samvær i dansen og på at udvikle sine evner både teknisk som udtryksmæssigt.

Vi lader os ikke begrænse af en enkelt stilart og er derfor frie til at bruge aspekter fra forskellige former for dans til at skabe fede udtryk i arbejdet med både de mindre koreografier og større forestillinger. I arbejdet med dansen veksler vi mellem teknik, holdøvelser, koreografi og udvikling af evnen til selv at skabe egne danse. Der bliver fuld tryk på musik, sved på panden og danseglæde!

Målet med dansetimerne er sammen med de unge at skabe positive og lærende danseoplevelser, som de ikke glemmer.

Alle dansehold foregår i Kulturskolehuset i Hobro

Dans 2
For 7.-10. klasse

Vælg ønsket hold / undervisningssted og tryk tilmeld:
Tilmeld