Babyrytmik

Babyrytmik er et GRATIS TILBUD fra Kulturskolen til babyer 3-12 mdr. og deres forældre.

Til babyrytmik aktiverer vi sanserne og laver bl.a. sanglege og fagter, som I selv kan lave med jeres baby derhjemme. Vi har også tid til at komme helt ned i tempo, så vi mærker roen inden vi slutter. Mor eller far og baby har nærvær og aer, føler og putter til stille musik.
Babyrytmik er sundt for både udvikling og motorik - også når baby får en tumletur!

Til babyrytmik gælder det om at få stimuleret de ting et lille barn kan. De helt små er ikke så mobile, så her skal man ind og aktivere sanser, bevægelser, lyde og gøre dem nysgerrige på deres omgivelser. Alle sange og sanglege gør noget forskelligt for børnenes udvikling og motorik.

De små kommer til at trille rundt- det hjælper deres balance. De skal lave krydsbevægelser, som hjælper barnet til bedre at kunne kravle "rigtigt". Der kommer sociale kompetencer ind for de lidt større, når de opdager hinanden og spiller sammen eller skal vente på hinanden.

Under eleven skal du tilmelde dit barn med navn og cpr.nr.

Vælg ønsket hold / undervisningssted og tryk tilmeld:
Tilmeld