Sammenspil, klassisk

Musikalske legekammerater er vigtigt. Sammenspil gør det sjovere at spille, og inspirerer til at gøre en ekstra indsats.
Kulturskolen vil som udgangspunkt sammensætte 2 forskellige grupper/orkestre for henholdsvis begyndere og øvede indenfor "klassisk" musik.
Repertoiret bliver en blanding af lettere klassisk musik og nogle gode folkemelodier.
Alle akustiske instrumenter kan være med.

Dirigent er Esben Kjær. (til holdet knyttes mere end en underviser – hvorfor alle kan nå at følge med og hele vejen igennem får god hjælp).

Når du tilmelder dig et klassisk stryge- eller blæseinstrument er du tilmeldt gratis men obligatorisk sammenspil 30 gange i den kommende sæson. Når vi bruger ordet obligatorisk, så er det for at øge din indlæring ved at spille sammen med andre og det hver uge i 30 uger. Vi anser det for en selvfølge at du som elev går til sammenspil når dit valg er et orkesterinstrument.

Sammenspil er gratis, hvis du allerede går til instrumental- eller sangundervisning i Kulturskolen.
Ønsker du kun at gå til sammenspil, koster det kr. 1.175 for 30 uger à 60 min.