Mariagerfjord Spirekor

Syng med i vores Spirekor!
Elsker du at synge, og har du lyst til at synge sammen med andre piger? Alle sangglade piger i 3.-5. klasse kan synge med i vores Spirekor. Her er ingen optagelsesprøve - du skal bare tilmelde dig her på siden.

Mariagerfjord Spirekor er et rytmisk pigekor med ca. 30 piger i alderen 8-11 år (3.-5. kl.). Koret synger sange, som du sikkert kender fra radioen. Vi øver hver tirsdag og holder ca. 8-10 koncerter om året. Vi tager også på en lille turné, hvor vi synger på forskellige skoler.
Vores kortimer er fyldt med sang, fællesskab og fordybelse i musikken, og vores kortræning er baseret på mottoet: Det skal være fedt at være her! Så elsker du at synge, og har du lyst til at synge sammen med andre piger? Så kom og syng med i vores kor. Du behøver ikke at kunne læse noder eller have gået til kor før. Du skal bare elske at synge.

Maj-Lis Hoffer Henriksen

Mariagerfjord Kulturskole, Christiansgade 1, 9500 Hobro

Tirsdag kl. 17:00-19:00 (5. klasses elever har teori kl 16:30-17:00)

Hvis man i forvejen går til solosang eller et instrument i Mariagerfjord Kulturskole, er deltagelse i Spirekoret gratis