Mariagerfjord Minispirekor

Syng med i vores Minispirekor!
Elsker du at synge, og har du lyst til at synge sammen med andre piger? Alle drenge og piger fra 0.-2. klasse kan synge med i vores Minispirekor - her er ingen optagelsesprøve - du skal bare tilmelde dig her på siden.

Mariagerfjord Minispirekor er et rytmisk børnekor med piger og drenge i alderen 6-8 år (0.-2. kl.). Koret synger sange, som du sikkert kender fra radioen. Vores kortimer er fyldt med sang, fællesskab og fordybelse i musikken, og vores kortræning er baseret på mottoet: Det skal være fedt at være her! Vi øver hver torsdag og holder ca. 5-8 koncerter om året. Vi tager også på en lille turné, hvor vi synger på forskellige skoler. Så elsker du at synge, og har du lyst til at synge sammen medandre drenge og piger? Så kom og syng med i vores kor.Du behøver ikke at kunne læse noder eller have gået til kor før. Du skal bare elske at synge.

Maj-Lis Hoffer Henriksen

Mariagerfjord Kulturskole, Christiansgade 1, 9500 Hobro

Torsdag kl 16:30-17:45

Hvis man i forvejen går til solosang eller et instrument i Mariagerfjord Kulturskole, er deltagelse i Minispirekoret gratis.