Logo Kulturskoler i Nordjylland

Kulturskoler i Nordjylland

Som kulturskole i Nordjylland er vi med i det regionale netværk for musik- og kulturskoler i Nordjylland: Kulturskoler i Nordjylland (i daglig tale KiN). KiN varetager de nordjyske musik- og kulturskolers interesser og er initiativtager til en række regionale projekter. Det tæller blandt andet – for blot at nævne nogle af dem - en talentweekend for de lokale skolers talentelever, Nordjyllands Ungdomssymfoniorkester, kurser og kompetenceudvikling for alle underviserne og Nordjyllands Orkesterskole. KiN giver dermed sine medlemsskoler større udsyn, flere muligheder og mere gennemslagskraft.

Du kan læse mere om KiN på www.kulturskolerinordjylland.dk. Vi har desuden en Facebookside og et nyhedsbrev, som udsendes cirka tre gange årligt. Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.