Mariagerfjord Pigekor

Bliv en del af Korskolens flagskib!
Elsker du at synge, og har du lyst til at synge sammen med andre piger? Så tilmeld dig en optagelsesprøve og bliv en del af vores Korskole.

Vi er et rytmisk pigekor der synger på eliteniveau, hvor sammenhold og kærlighed til fælleskabet er nøglen til korsang i særklasse.
I koret er vi 26 piger i alderen 13-20 år fra hele Mariagerfjord Kommune, og med vores dirigent Christian Fris-Ronsfeld i spidsen, sigter vi hele tiden efter nye musikalske eventyr.
Der er højt til loftet, og vi accepterer hinanden for de særlige kompetencer og personligheder, vi hver især har.

Ud over at lave koncerter og tage på turnéer i ind- og udland, synger vi også af og til med kendte kunstnere, så som Steffen Brandt, Emmelie De Forest, Michael Falch og Hjalmer.
I koret skaber vi oplevelser for livet , og vi har sang på hjertet

Kan jeg tilmelde mig en optagelsesprøve?
Ja, du kan! Du behøver ikke at kunne læse noder eller have gået til kor før. Du skal bare elske at synge!
Du tilmelder dig en optagelsesprøve ved at tilmelde dig koret her på siden, og derefter modtager du mere information om selve prøven.

Christian Fris-Ronsfeld

Mariagerfjord Kulturskole, Christiansgade 1, 9500 Hobro

Onsdag kl 17:45-20:30

Undervisning i Pigekoret er gratis.