Mariagerfjord Spirekor

Syng med i vores Spirekor!
Elsker du at synge, og har du lyst til at synge sammen med andre piger? Alle sangglade piger i 3.-5. klasse kan synge med i vores Spirekor her er ingen optagelsesprøve - du skal bare tilmelde dig her på siden. Der er mulighed for løbende tilmelding til Spirekoret.

Hvem er vi?
Mariagerfjord Spirekor er et rytmisk pigekor med 40-50 piger i alderen 8-11 år (3.-5. kl.). Koret synger sange, som du sikkert kender fra radioen. Vi øver hver tirsdag og holder ca. 8-10 koncerter om året. Vi tager også på en lille turné, hvor vi synger på forskellige skoler. Koret er et ambitiøst børnekor med mødepligt til den almindelige undervisning.
Vores kortimer er fyldt med sang, fællesskab og seriøst arbejde, og vores kortræning er baseret på mottoet: Det skal være fedt at være her! Mariagerfjord Spirekor fungerer som aspirantkor til Juniorkoret og Pigekoret.

Underviser
Maj-Lis Hoffer Henriksen

Mariagerfjord Kulturskole, Christiansgade 1, 9500 Hobro

Tirsdag kl. 17:00-19:00 (5. klasses elever har teori kl 16:30-17:00)