Mariagerfjord Minispirekor

Syng med i vores Minispirekor!
Elsker du at synge, og har du lyst til at synge sammen med andre piger? Alle drenge og piger fra 0.-2. klasse kan synge med i vores Minispirekor - her er ingen optagelsesprøve - du skal bare tilmelde dig her på siden. Der er mulighed for løbende tilmelding til Minispirekoret.

Mariagerfjord Minispirekor er et rytmisk børnekor med piger og drenge i alderen 6-8 år (0.-2. kl.). Koret synger sange, som du sikkert kender fra radioen. Vores kortimer er fyldt med sang, fællesskab og seriøst arbejde, og vores kortræning er baseret på mottoet: Det skal være fedt at være her! Mariagerfjord Minispirekor fungerer som aspirantkor til Spirekoret og Juniordrengekoret.
Vi øver hver torsdag og holder ca. 5-8 koncerter om året. Vi tager også på en lille turné, hvor vi synger på forskellige skoler. Koret er et ambitiøst børnekor med mødepligt til den almindelige undervisning.

Maj-Lis Hoffer Henriksen

Mariagerfjord Kulturskole, Christiansgade 1, 9500 Hobro

Torsdag kl 16:30-17:45

Hvis man i forvejen går til solosang eller et instrument i Mariagerfjord Kulturskole, er deltagelse i Minispirekoret gratis.